من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Saturday, December 31, 2011
سال نو میلادی به همه مبارک. برای همه آرزوی آرامش دارم و سلامتی. دلم سالی‌ میخواد پر از صلح...پر از دلم خوش...پر از مهربونی‌های بچگی...پر از دلنازکی‌های جوونی‌...پر از پختگی میان سالی‌...پر از خوبی‌. چکار کنم که سالمون اینجور بشه؟

شامپاین آماده روی میز، دو تا گیلاس کنارش، کمی‌ بادام زمینی‌ و چند تا نارنگی هم توی ظرف. امسال تنهائیم، نمیدونم چرا این تنهایی‌ اینقدر آرامش بخشه، هر چی‌ هست لازمه. تمام پرده‌ها رو هم کنار زدیم که هر چی‌ آتش بازی‌ میشه دور و برّ خونه، ببینیم. برای همه هم اس‌ ‌ای اس‌ تبریک فرستادم تا خیالم راحت باشه که کسی‌ جا نمونده...مثل یک وظیفه، مثل دید و بازدید‌های اجباری عید نوروز.فردا اما دعوت شدیم تو یک جشن ایرلندی، با همه مخلفات. سال جدید، حال و روز جدید؟ نمیدونم.
2 Comments:
Anonymous مهرزاد said...
برات سال خوبی آرزومی کنم
سالی پر از تنهایی های عمیق بشری و یاس فلسفی
سال مشروب های پی در پی و پست های طولانی و ویرانگر
سال پرسه زدن های بی مقصد
موسیقی های جانکاه و پک های عمیق به سیگارهای پایه بلند
بله
سالی پر از زندگی برات آرزو دارم

Anonymous لوپذن said...
سلام
من همیشه بهترم
تو خوبی؟
این پستم رو خوندی؟:
http://yaqma.blogspot.com/2012/01/blog-post_03.html