من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Sunday, July 31, 2011
یکی‌ از بد‌ترین انواع کابوس‌های من، کابوس‌هایی‌ هستن که توشون یا گم میشم یا با مادرم دعوا می‌کنم. اولی‌ همیشه با جیغ کوتاه همراهه و از خواب پریدنی نه چندان خوش آیند و دومی همیشه جایی‌ به پایان می‌رسه که من هر چی‌ دلم خواسته گفتم و از زرّ زرّ‌های خودم مثل سّگ پشییمون شدم. خوب میدونم که تعبیر فرویدیش چی‌ میشه اما هیچ کدوم از این تعبیر‌های عالمانه نمی‌تونه از شدت ترس مورد اول و شرم مورد دوم کم کنه. کاش خوابهای آدم برنامه داشت می‌فهمیدی روز دوشنبه چی‌ میبینی‌، سه شنبه چی‌ و همینطور الی‌ آخر...اینجوری میشد بعضی‌ شب‌ها بیدار موند مثلا تا از سحر بعضی‌ قسمتها خلاص شد. تازه خواب از دست رفته‌ها بماند، چه فشار روحی به آدم میاد...گفتنی نیست.

چرا همه چیز آدم باید اینهمه پیچیده باشه؟ نمیشه اصلا خواب ندید؟ که چی‌ مثلا؟ همکارم میگفت خیلی‌ وقت‌ها خواب می‌بینه بلیت لاتوش برده، گفتم خوش به حالت من خواب میبینم پدرم مرده...
10 Comments:
Anonymous زن قجری said...
من خواب می بینم جوابای کنکورو دادن! این چند وقت هم که کافه ام یکی بود، یکی نبود باز می شد به خاطر همین کنکور لعنتی بود که حتی کابوسش هم راحتمون نمی ذاره

Anonymous ronin said...
من همیشه موقع خواب دیدن مویونم که خوابم و اینا واقعی نیست واسه همین اصلا خوابهام هیجان نداره !

Anonymous اینانا said...
ترس ها و نگرانی هام از نامعلومی اوضاع حال و آیندم یه طرف
وگذشته ی سیاه که حضور ممتد داره


کاش حداقل این گذشته نبود

Anonymous Anonymous said...
هستي خيلي روان و زيبا مينويسي.از قالب كاري طب به زندكي محسوس به زيبايي وارد ميشي.من عاشق وبلاكت شدم. همكار هم هستيم.اين نوشته ها هواي تازه اي بعد كار خسته كننده جراحي واسه منه. ..بايد مجال داد به خواهش به وسوسه..بايد درود كفت به شيطان به ادمي

Anonymous Anonymous said...
هستي

Anonymous Anonymous said...
هستي خانوم زيبا صريح و جذاب مينويسي.اينكه با شغل استرس فول كار در بيمارستان نقبيبه زندكي معمول ميزني قابل ستايش است. راستي همكار هستيم.و من هم بعد از خستكي از دنياي جراحي و اطاق عمل.مروري بر نوشته هاي شما برايم جالب و تماشايي است...بايد مجال داد به خواهش به وسوسه..بايد درود كفت به شيطان به ادمي

Anonymous shokolate talkh said...
oon khabi ke ba mamanet dava mikoni, tabire ravankavish chie? akhe manam hamin khabo az bachegi mibinam hey, too mayeye oghdeye odipo ina ke nist?!

Anonymous مهرزاد said...
تازه بیدار که میشی میبینی واقعیت ترسناکتر هم هست!
سلام
من خراب مادرمم
بیمارگونه دلم براش تنگ میشه
چند روزه هر روز میرم پیشش بغلم کنه
همین

Anonymous مهرزاد said...
سفر فرانسه به دلایلمتعدد کنسل شد
یکیش همزمانی ش با پروژه های دیگه

بعد بیدار میشی میبینی واقعیت از کابوسی که دیدی وحشتناکتره
آلدوس هاکسلی